Wikia

Tall Trees
11
Tall Trees
Vitale statistieken
Game Red Dead Redemption
Type Bos
Gebied West Elizabeth
Regio
Inwoners
Locatie map
1647239580
Tall Trees en de Great Plains op de map

Tall Trees is een deelregio van het West Elizabeth gebied in Red Dead Redemption. Een rivier vormt de grens tussen Tall Trees en het nabije gebied New Austin in het westen. De regio Great Plains ligt in het oosten. Deze regio stelt de Redwoods van Noord-Californië en de American Rockies voor. Het is één van de twee locaties in de game waar spelers sneeuw kunnen zien op bergen (de andere locatie is in de noordwestelijke hoek van New Austin). Tall Trees is een ideale jachtgrond, omdat het bevolkt is door vele, verschillende dieren (vooral de zeldzame Beren en Elanden), waardoor het makkelijk is om daar vooruitgang te boeken in de Master Hunter Uitdagingen.

Locaties in Tall Trees Edit

Lokale planten Edit

Lokale dieren Edit

Weetjes Edit

  • De locatie is zeer waarschijnlijk geïnspireerd door de western film "Seraphim Falls" uit 2007, die plaats vindt in de American Rockies.
  • Het Multiplayer Amerikaanse Leger personage, Tall Trees Ty, is zeer waarschijnlijk van deze locatie.
  • Brumas de Beer en Khan de Jaguar kunnen beide gevonden worden in Tall Trees in Free Roam, terwijl Lobo de Wolf gevonden kan worden in de singleplayer.