Wikia

"Hold it right there, outlaw!"
Dit artikel zit vol met spoilers, dus ik raad je aan dat je niet verder leest als je geen plot details
wilt lezen.
Execution

Een persoon die door het Mexicaanse Leger wordt geëxecuteerd.

Het Mexicaanse Leger is de landtak en de grootste van de Mexicaanse militaire diensten; het staat ook bekend als het Nationaal Verdedigingsleger. Het is beroemd vanwege het eerste leger te zijn dat een automatisch geweer gebruikte (het Mondragòn geweer), in 1899, en het eerste dat automatische geweren aanstelde als standaard wapens, in 1908.

Achtergrond Edit

John ontmoet het Mexicaanse Leger in de missie "Civilization at any Price", dat geleid wordt door Kapitein de Santa en Kapitein Espinoza. Ze helpen Marston later bij het doden van de rebellen, behalve tijdens Allende's verraad en Espinoza's dood. Het leger zal Marston en de rebellen aanvallen totdat Allende dood is. Nadat Allende is vermoord, zal het leger terug neutraal worden en Marston niet meer aanvallen.

Het leger achtervolgt Marston ook als zijn premie hoog genoeg is. Spelers kunnen weten dat het Mexicaanse Leger achter hen aan zit, wanneer een pop-up bericht verschijnt waarin "Mexican Soldiers have picked up your trail." staat, zoals bij de Amerikaanse sheriffs.

Weetjes Edit

  • Leden van het Mexicaanse Leger kunnen zittend en staand gezien worden in El Matadero.