Wikia

Escalera
Escalera
Escalera
Vitale statistieken
Game Red Dead Redemption
Type Nederzetting
Gebied Nuevo Paraiso
Regio Punta Orgullo
Inwoners Agustin Allende
Vincente de Santa
Locatie map
Rdr escalera map
Map van Escalera

Escalera (of Trap in het Spaans) is een locatie die voorkomt in Red Dead Redemption en is een nederzetting die in de Punta Orgullo regio in het Nuevo Paraiso gebied ligt.

Achtergrond Edit

De naam van de stad kan vertaald worden naar "ladder" of "trap". De stad wordt zo genoemd omdat hij ligt op een heuvel die verdeeld is in niveaus, met de markt op het onderste stuk en Kolonel Allende's villa op het hoogste stuk, met een variëteit aan winkels, huizen en dergelijke tussen de twee niveaus.

Dit is de grootste stad die gezien kan worden in Nuevo Paraiso, maar is nog altijd redelijk klein, met alleen Kolonel Allende's villa, een paar huizen en bedrijven, en een paar andere locaties.

Voorzieningen Edit

Activiteiten Edit

Weetjes Edit

Game-informer-hints-at-exit-red-dead-redemption-on-pc-1

Een uitzicht op Escalera.

  • Er is een klein stadje in Spanje dat Escalera heet.
  • Als spelers lang genoeg in de stad blijven rondhangen, dan kunnen ze een bende rebellen zien die op iedereen vuurt. Spelers kunnen de bende dan zelf neerschieten.
  • Reyes' Rebellen zullen de stad overnemen en spawnen in plaats van soldaten nadat Marston helpt met het overwinnen van Kolonel Allende en zijn Mexicaanse Leger.
  • Het hoogste kasteel dient in de multiplayer als een uitstekende gang schuilplaats voor Posses.
  • Escalera betekent in het Spaans "Trap".
  • Het logo achter de algemene winkel stelt het originele Starbucks logo voor.
  • Op wegwijzers doorheen Nuevo Paraiso wordt de naam van de stad "Escalara" gespeld.

Trophies/Achievements Edit

Hitthetrail HIT THE TRAIL (10Gamerscore) (Brons)
Ga van Blackwater naar Escalera voor zonsondergang in een publieke Free Roam sessie. Waarschuwing: Spelers moeten buiten Blackwater staan voor 6u s'ochtends. Eens het 6u s'ochtends is, moeten de spelers Blackwater binnengaan en de trophy/achievement beginnen.

Onthetrail ON THE TRAIL OF DE VACA (10Gamerscore) (Brons)
Ontdek elke locatie op de map in de Single Player.

Redeemed REDEEMED (100Gamerscore) (Goud)
Behaal 100% game completion in de Singleplayer.